16 September 2010

~Main Bunga Api~

Salam,

Kalau raya tak main bunga api memang tak meriah kan....ni ler aktiviti malam lepas raya..malam raya tak sempat nak main sebab sibuk mencari duit lebih...hahhahaha...

Kesian lak kat abang kimie yang asyik merengek tiap2 malam nak main bunga api... penjual bunga api pun ada di mana2..senang mencari..


Ni antara yang dibeli....yang biasa2 saje....malam raya pertama tu masih kat umah mak saya..lagi la meriah main mercun...bunyi toksah cakap la..sakit telinga dok dengar...sat2 tekejut..sat2 tekejut..tapi meriah...


Balqis yang hanya menjadi pemerhati..tahun depan siaplah....

3 ulasan:

Lia3003 berkata...

saya da besar2 tgk org main bunga api je lah, nak main takdenya

cha berkata...

haha oni pun sama, kaki gatal je nak pergi main mercun tu, main bunga api, tau nak pegang apinya.

Hanim berkata...

Lia3003 ~ akak pun sama..tengok jer anak2 main...

cha~ tu la kan..kena monitor..klu tak mmg main api le jawabnyer..