05 Julai 2014

BAJU FROZEN ELSA

Assalamualaikum

Hari ni masak apa korang untuk berbuka
saya masak simple2 ajer
janji kenyang 
orang dalam rumah ni pun tak kisah pasal makan
yang dikisahkan adalah pasal baju raya

cakap bab baju raya
si Balqis asyik la nakkan baju si elsa tu
penat la si ibu mensurvey sana sini
akhirnya dapat juga seperti yang balqis nak
kena tanya dia yang mana dia nak
kang mandai2 beli dia taknak pakai haru

dia nak yang ada kain kat belakang mcm pengantin pakai tu
ishh ngada2 tul
iyolah anak..ibu turutkan kehendak mu sayang.

ni bajunya yer..

harap2 padanlah

saya beli kat sini FB Helen Young


03 Julai 2014

Penjawat awam terima RM500 sempena Aidilfitri

Assalamualaikum

Alhamdulillah
Terima kasih


KUALA LUMPUR - Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengumumkan Bayaran Bantuan Khas Kewangan sebanyak RM500 sebagai persiapan Aidilfitri kepada penjawat awam bagi Gred 1 hingga Gred 54.

Perdana Menteri turut mengumumkan Bayaran Bantuan Khas Kewangan RM250 kepada 684,000 pesara kerajaan bagi menghargai jasa, bakti dan perkhidmatan mereka. 

"Pembayaran bagi bantuan khas itu akan dibuat pada 15 Julai ini," katanya dalam kenyataan di sini.
Bayaran Bantuan Khas Kewangan kepada penjawat awam dan pesara kerajaan ini membabitkan peruntukan kewangan sebanyak RM890 juta, katanya.

Kerajaan berharap bantuan khas kewangan itu dapat meringankan beban kewangan penjawat awam dan pesara bagi persiapan menyambut hari lebaran pada hujung bulan ini, katanya. - Bernama


21 Jun 2014

Kek Gulung Coklat

Assalamualaikum

diam tak diam minggu depan sekali lagi ni dah nak posa...
ramai yg mencari pendapatan lebih dengan berniaga 
jadi saya pun sama..hehehe

kali ni saya jual kek gulung coklat
beli tuk nak makan sekarang boleh
untuk hari raya pun boleh



Kek gulung yg tgah hot dipasaran
Bergulung-gulung
Dan yg paling best
Kek ni digulung dgn jiwa &raga
Bukan di buat secara cincai..
Kek ni menggunakan 100% butter
Bukan menggunakan majerin murahan
Dah cuba baru tahu








Bagi yang pos saya akan masukkan dalam
bekas ni
insya allah dijamin selamat


harga sebiji RM35
berat 500g
pos RM9

Flavour yg ada
kitkat
Snickers almond
Snickers biassed
Zip
Kinder buenos coklat
Mars
Boots
Cruchie

yang berminat boleh sms/watsaap saya 017-4615628 / hanim

03 Mei 2014

Bawal 2 Tone design baru

Assalamualaikum

Saya ada jual tudung bawal
bawal ni 2 tone punya
cantik dan mudah dipakai seperti bawal biasa
dihajit sendiri oleh kawan saya di baling
korang boleh request nak kaler apa
beliau akan jahitkan





ni kawan saya



harga sehelai rm28
berminat boleh msj saya 017-4615628
atau fb saya Hanim Abdullah


11 April 2014

Monopod

Assalamualaikum

Bagi korang yang memang suka bergambar, berselfie
meh pakat beli monopod
semua blogger sure suka bergambar kan?
tak der gambar dalam entry tak berapa nak menarik la story uollls kan

jadi jangan risau nak beli kat mana
saya ada jual







Monopod + Holder + Shutter

Hanya Rm 65.00 smnjg/ss rm70.00. Termasuk pos.

Berminat sila pm/sms @ 017-4615628

P/s: kebanyakan shutter dijual secara berasingan...dgn hrg rm35.
Tapi kami jual sekali dgn shutter hnya rm65 tmsk pos.

*monopod = kayu pemengang.
*holder= pemengang hp.
*shutter=button snap ( xperlu timer lg)


" SELAMAT BERSELFIE DENGAN MONOPOD"


Dulu Lain Sekarang Lain

Assalamualaikum semua
Salam Jumaat

lamanya tak berceloteh di sini
bukan apa susah sekarang nie..lagi pun tak masa sama
tak der cerita menarik pun tuk di kongsi
tapi sunyi2 blog saya ni ada juga yang sudi menjengah
terima kasih kepada kawan yang sudi singgah yer...

hari ni nak cerita pasal anak dara nan sorang tu
kalau yang kenal dan dah lama tak jumpa dia mesti terkejut punya lah
dulunya yang bambam sekarang dah selim melim..
tak caya meh tgk gambar2 dia ni ha...









masa bambam dulu paling berat 27kg masa tu umur 3 tahun lebih
sekarang rasanya dah tinggal 15kg kot..
hilang separuh..
sebenarnya balqis nie berhenti susu mendadak tu yang jadi mcam ni
takpalah dik..kurus pun tak per asalkan sihat kan



07 Mac 2014

HANEZ SURAYA

Assalamualaikum,

panas sungguh no cuaca la nie...
sana sini hutan terbakaq
jerubu..air takdak

tapi kan..
yang paling panas hot semua mestilah 
cerita si hanes suraya tu kan..

kesian kat si isteri...LIYANA MANAN
saya sebagai soerang isteri, ibu faham sgt2 apa yang dia rasa
harap dia bersabar byk...
Allah berada di pihak yang benar


korang perasan tak muka lawyer dia tu?
rupa-rupanya kwn soSIAL dia juga
patutlah..
kebenaran makin lama makin terbongkar
cakap dia pun tak betul dan putar belit
sombong pulak tu dalam setiap statement dia
kerana kes ini buat saya pun dah tak suka kat dia
sebelum2 ni pun tak la suka sangat tp la ni lagi lah tak suka
saya mmg benci perempuan yang suka rampas laki org



18 Januari 2014

JAMU SUSUK DARA


Assalamualaikum,

Selamat bercuti korang semua...dapat cuti 3 hari kan..

skrg ni saya mmg sibuk giler
sibuk berbiness online

kali ni nak bagitau saya juga ada jual produk Jamu Susuk Dara
produk ni mmg sangat laris dan berkesan

coklat love habibi

Faminin Wash dan Masker Vagina


Jamu Jalinan Cinta

Magic Body Slim Soap


set JSD

nie semua testimoni pelanggan2 JSD





ada banyak lagi tp cukup kot dulu setakat ni
nnt saya akan up date lagi
tapi pastikan korang beli dengan pengedar yang sah yer
jgn beli kat kedai sebab yang tu semua yang tidak betul
sebelum beli kami akan consult dulu pelanggan 
dan akan cuba selesaikan masalah yang dihadapi
jgn malu dan segan untuk bertanya
kesihatan dalaman kita penting 
bukan tuk pakai sekali dua sajer tp selamanya
penting juga tuk keharmonian rumah tangga
korang tahu tahap mana kesihatan korang sendiri
jangan berdiam diri
dah melarat nnti tiada gunanya...