14 September 2010

~DeMaM RaYa~


Salam Lebaran,

Kebanyakan tuan blog masih sibuk beraya sbb byk yg masih tak berupdate.....sakan sungguh no depa raya....Macamana raya korang semua? Raya saya tahun ni biasa2 saja...saya anak beranak mmg demam raya tul kali ni..bukan demam raya sbb teruja atau syok beraya tapi mmg betul2 demam tak sihat....lagi bertambah tak best sebab saya anak beranak batuk yang maha hebat...abg kimie batuk2 sampai muntah..saya pun batuk tak henti2..sungguh tak selesa...


Cerita di hari raya...lepas suami balik dari sembahyang raya kami ke rumah pengasuh balqis dulu...lepas tu terus ke umah mertua...lepas dah jumpa semua adik beradik dan saudara mara..kami ke umah mak saya pulak....

Raya kali nie tak pergi mana2 pun..ramai jiran yang datang...sekadar jumpa dirumah mak sahaja...


Raya kali pun tak der gambar family...lupa la nak ambil pastu orang datang tak henti2...cuma ada gambar budak 2 orang ni jer...







cukup susah nak ambil gambar dak BalQis nie..


Balqis n Maksu

4 ulasan:

ch@ berkata...

comelnya balQis, baju kakHanim sama ngan balQis ke?

Hanim berkata...

ch@ ~ yup..same tp takder gambar sefamily...ada pun kat kamera mak sedara...sedondon biru tahun nie..

Fieza berkata...

Ni kak odah ka..

Hanim berkata...

Fieza ~ yer...fieza anak abg chop kan?