28 Mei 2010

~BeLoN PaNaS~

Salam...


Malam tadi kami p tgk belon panas kat Taman jubli Emas...p malam so tak nampak sangat....saja jer p memeriahkan suasana....banyak gerai dah tutup....program ni berlangsung 3 hari start hari ni sampai ahad...so mana2 yg dok alor setar bolehla p....tingin nak naik tp abang kimie tak mau naik...so tak naik lah...huhuhu...


3 ulasan:

ch@ berkata...

kalo pergi siang bestkan? nmpk belon warna-warni.

Ibu Kimie & Balqis berkata...

Ch@~ kalo siang mmg best adala lagi banyak...dah mlm tinggal 2 jer..huhuhu

.:fyzz:. berkata...

lalu je hari tuh..ya Allah jam teruk kan..sekali naik baper hengget akak? fiza bz skit minggu ritu sbb pindah umah