23 April 2010

~membeli belah bila dah dapat gaji~


Bagi yang tinggal sekitar Alor Setar dan Jitra boleh lah pergi bershopping kat dataran Jitra (dulu tempat buat Up Town ). Karnival jualan ni start 21hb April hingga 22hb Mei, macam2 barang ada di jual tudung.. baju... tikar...mainan,....kasut...... saya pun ada la rembat sikit2... beli selimut dan sarung bantal jer...lama lagi nak habiskan..nnt boleh pergi lagi klu ada yang TERbekenan....harga pun murah dan berpatutan


Selimut

sarung bantal 6 helai


4 ulasan:

♥Azie♥ berkata...

selimut tue brp hinggit hanim..berkenan azie

.:fyzz:. berkata...

lawa la selimut n sarung bantal tuh..ada ciri2 English style...cantek...

Ibu Kimie & Balqis berkata...

Azie ~ RM25..ada banyak corak lagi...kat mudah.com (kedah punya) pun ada juga tp RM35.


Fyzz ~ sbb english style tu yg kak anim beli.. klu bekenan Fiza boleh p usha2 kat up town jitra tu..

♥Azie♥ berkata...

hurmmm hanim klu azie suh hanim beli hanim bleh kurier ker???