23 April 2010

~bila cuaca panas macam-macam boleh jadi~

Salam

Sekarang ni walaupun hujan petang tapi Ya Allah tengaharinya panas membahang...masa kat ofis ok ler sebab ekon tp bila balik rumah...mmg tak tahan...kat rumah saya tak der ekon......pakai kipas jer.....kita2 ni ok lagi boleh tahan tapi sian kat Balqis lah...tak senang duduk....badan dia naik ruam..banyak pulak tu..tergaru2 jer...nak tido pun tak selesa... cuba korang tgk ni banyak tak? nak letak apa ekkk bagi kurang?

Bedak sejuk dah....lotion dah...ubat pun dah sapu tp kejap je hilang pastu naik semula...

3 ulasan:

♥Azie♥ berkata...

alal kesiannyer..cuber g klinik tanya knp..klu tak ok jugak kena cari air penawar.mana nak tau ubat kg ok ker kan hanim

.:fyzz:. berkata...

Ya Allah cian kat adik balqis..tuh la..kalau tak sembuh gak kena jumpa pakar la..cian..kt baby..

MUMMYAR berkata...

cuba beli sabun sebamed ye...ank2 ai kulit sume camtuh..sensitive....nnt jengok2 blog ai okeh....leh tukar2 stoey...