25 April 2010

~Jumpa Fouziah Gaos~~

Salam..
Kelmarin saya p Aneka Jitra...depa ada buat Jom Shopping D'Aneka....jualan ni start 23 - 25hb..hari ni last...time ni nak beli untung la sbb murah2...tp saya tak beli apa sangat pun...tengok2 jer..ingat mlam ni baru nak p beli...ramai sangat umat manusia.... Salah satu acara ialah bertemu duta produk Aliasyah...korang pernah dengar tak? Duta dia ialah FOUZIAH GOUS...korang layan gambar jela..tak reti nak taip dah...tapi mmg heppening...


Tinggi...muka kecik molek jer..cun..



Tiap-tiap minggu jer mesti ada mcm2 acara kat sini...

8 ulasan:

♥Azie♥ berkata...

wah tentu cantik kan dia..klu dah nama artis..pki apapun lawa

.:fyzz:. berkata...

kak anim..mmg cun la kan..bestnya kalau badan cam cik fojiah gaos tuh..cantek..tinggi...biasalah dulu dier kan x pramugari kan..then model lagi..

Ibu Kimie & Balqis berkata...

Azie & Fyzz ~ mmg cantik...muka dia kecil je tau...rambut dia pun santekk...ssb tu blh jadi duta..

~Eila @ Along~ berkata...

wahh..aneka..kalo balik kg mesti p sini... sbb ni je pun pasaraya yg ade kat gurun tu kan...

Ibu Kimie & Balqis berkata...

hai eila...ni kat jitra...kat gurun pun ada...dah pernah p sana dulu....

nasikputeh berkata...

wow..
pojiah gous..
menarik..

Ibu Kimie & Balqis berkata...

nasikputeh ~ mmg menarik....

Farra Rizal berkata...

Jom join blog kite
Ni blog baru saye…

http://terataimewangi.blogspot.com/

ade yg menarik tau…nak layout muka sendiri??trylah..