01 November 2010

Terbantut semua plan

Salam

Cantikkan view kat sini...tenang jer...sejuk mata memandang....
Korang perasan tak...skrg saya byk p tempat2 berair..tasik la..laut la....


tahu tak kat mana nie? ni kat Semeling..kat sungai petani...jenuh juga nk sampai sini..sampai sesat2...hahhahha....
bagi yang terer tgk gambar pun dah tau tempat ni dibina khas untuk apa kan...
Ya betul....tempat pemancing2 ikan...

Hajat kitaorg mmg nak mancing dan stay kat sini satu malam..tapi tak dapat sbb chalet semua dah penuh...ari cuti kan...kalau datang hari biasa insyaallah ada kosong..actually kena booking dulu..tak per pas nie...plan kita org mesti jadik punya....







nampak tak chalet2 tu...walaupun nampak biasa tapi harga dia...standard hotel tau...ada yg cecah 3 -4 ratus.....





dah tak dapat memancing dpt bergambar pun jadi la....

4 ulasan:

♥Azie♥ berkata...

mahalnyer sewa sampai 3-4 ratus yer...tapi best tentu sejuk jer...

Hanim berkata...

budak2 yg p sekali dgn sy yg bagitau harga bilik mcm tu...tp mmg ramai vip dtg situ...blik biasa tkde ekon dlm rm60 jer...tempat dia mmg best...

al-lavendari berkata...

salam ziarah.

bestnya kalau dapat memancing .. saya memang kaki pancing. saya pernah bermalam dan memancing kat merbok .. lebih kurang macam gambar ni lah tempatnya. tak jauh dari INTAN Sungai Petani.

Hanim berkata...

Al-lavendri ~ tima kasih datang ziarah blog saya...

tempat ni mmg kat merbok..masuk ikut jalan sebelah UITM merbok...