03 November 2010

~BanJir~

salam

Semua sedia maklum kedah sekarang sedang hebat di landa banjir...saya dah p melawat kawasan petang tadi..cewahhh cam calon nak bertanding pilihraya pulak...

Kawasan bendang/sawah padi hampir semua dah jadi macam laut...jln banyak tutup terputus hubungan...kesian kt kawan2 yang rumah masuk air.....kena selamatkan barang2 penting semua..

Hari nie dah tak hujan..harap2 esok2 pun tak hujan dah..bolehlah semua pakat balik rumah masing2..balik pun penat juga sebab kena basuh pulak...saya bersyukur sebab rumah saya tak kena banjir...

Selain tu..urusan bisness pun terjejas ...mungkin ada rahmat disebalik semua nie...


3 ulasan:

Mr & Mrs Ai berkata...

tu lah pasal..dr perlis dah trun ke kedah...jap lg perak.pastu pantai timur lah plak

.:fyzz:. berkata...

mmg dasat kan..tambah2 air yg dilepaskan dr siam..skang makin buruk..kt bandaq aloq setaq pun dh naik ayaq dh ..moga semuanya back to normal..

AMIN

Hanim berkata...

Syatila ~ dah melarat ke tgh bandar alor star dah nie...harap2 takder la smpai perak yor..

Fiza ~ ya mmg dasat..semua pakat tak leh p keja..eh fiza leh p keja ka...? pokok sena ok ka? semua kawasan dah jadi mcm laut..ngeri k.anim tgk...