23 Oktober 2010

~TaSiK JiTrA~

Salam,

Hari Jumaat takde menda nak buat....petang tu kami ke Tasik Jitra...sampai2 mak iahh..ramainya orang....ni pestaim saya dtg orang ramai cam nie..ke mmg tiap2 jumaat ramai ekkk...

best juga datang sini..selain tgk tasik yang tenang dan cantik, ada disediakan bot kayuh..kena kayuh cam beskal tu...saya tak nek pun..datang dgn dua org kwn asben...depa je naik..kimie nek dgn abahnya..dik BalQis jadi penunggu kat tepi tasik...heheheh...

dimulakan dgn gambar tuan blog dan anak2...

ramai kan orang


sedang tunggu turn..bot penuh..
sambil2 tu bagi ikan makan dulu...byk tol ikan....



dah sampai

11 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam hanim...cantiknya permandangan kt tasik tue....best tpt nie klu bwk family dihujung mggu.

Hanim berkata...

Azie ~ mmg cantik dan luas juga tasik nie...tepi highway je...ramai yg datang bawa anak2 naik bot kat sini...

♥Azie♥ berkata...

tak pernah sampai jitra lagi...

Hanim berkata...

nnt azie datang kedah singgah le kat sini...

Hanim berkata...

opsss...komen saya tuk azatie tu saya tersilap tulis nama Azie...sori yer azatie...tak perasan...

cha berkata...

ayah yg kayuh ke, abg kimie kayuh sendiri, haha...

Amy Syaquena berkata...

salam..

drop here baca netry sambil follow, nice to meet you ya..

nice view..

Hanim berkata...

Cha ~ abg kimie dok main air je lebih..pas tu mulut potpet potpet

Amy ~ thanks singgah..salam kenal untuk amy juga...

.:fyzz:. berkata...

best gak sekali sekala pi kt tasik jitra nih kan..tambah2 leh kayuh roda lam air tuh..fiza pun penah nek sekali..
ada family day kot hari tuh..selalu gak depa buat event kt situ...kawan fiza..(satu ofis) husbnd dia dok niaga situ la...kalau pi msti selalu dpt makan free.heheh

Hanim berkata...

tak dak apa2 event ari tuh tp member ckp jumaat mmg ramai org...
best la kalau leh dpt mkn free....hhehehhee...nnt leh bawa kak pia n baby nek bot kayuh...

.:fyzz:. berkata...

betui2..nnti leh bwk kak pia n baby..
tgk anak akak..hakimi..dh besar sngt dh kan..dia thn depan dajah 2 dh kan..