22 Oktober 2010

LUMUT

Salam,

Hari tu selain dari Bukit Melawati, kami singgah kat Lumut juga...dah lama nak singgah tapi tak pernah singgah..last datang sni kalau tak silap tahun 2006. Masa tu masih kerja kat Putrajaya. Datang dengan family FIL... kami terus ke Pulau Pangkor...tapi kali ni kami mai lumut je...

tengok lah yer..mls nak citer...



4 ulasan:

afraliza berkata...

cantek view Lumut ni..bestnye dpt p sna..

Hanim berkata...

hai afra...mmg cantik..dia punya landscap pun cantik...

cha berkata...

balQis tu, ala=ala oni laaa... ganas semacam.

Hanim berkata...

dah la ganas garang lak tu...klu tak kena gaya semua orang dia marah sambil wat muka..hikhikhik..