17 Mei 2010

~ Ramadan dah dekat~

Salam..

Pejam celik pejam celik sekarang dah Jamadilakhir..pasni Rejab...Shaaban..pastu dtg la Ramadhan..puasa tak habis ganti lagi nie...banyak hari pulak..mau tak banyak..saya kan berpantang bersalinkan BalQis tahun lepas kena bulan puasa..tu yg banyak nau..nasib baik awal tahun saya dah pulun banyak..tinggal lagi 16 hari..sempat nak pulun bagi habis nie...kena keja kuat n tahan nafsu la... boleh la diet sikit sbb skrg saya rasa badan ni mcm dah di pam2..gumuksss la...tak suka sbb tak selesa..kain, seluar, baju semua dah sendat...huhuhu..kawan2 semua dah habis bayar ke ...kalau masih belum meh la kita pakat2 berpuasa ganti...

5 ulasan:

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tak habis bayar lagi nie..jom la kita beramai2 membayar hutang..boleh cantikkan badan..hehehehheeh

Ibu Kimie & Balqis berkata...

Siti ~ awak pun sama ker..heheheh..a'aaa jom pakat berpuasa ganti...

IbuHanna berkata...

izza pun tk start ganti lg neh..kena mula nih..kat ofis mggu ni ramai yg dok ganti..i followwww

Ibu Kimie & Balqis berkata...

Izza ~ ada geng posa ramai2 best kalau sorang2 tgk jer depa makan...huhuhu..

ch@ berkata...

kite kena ganti 3 hari je, dah setel. sempat berpuasa lps bersalin hari tu :D