15 Mei 2010

~Bapaku dtg dari kampung...Bapaku bawakan buah-buahan~

Salam...

Semalam ayah dan mak datang rumah saya...bila depa datang tu of courselah bawa buah tangan sekali....untuk cucu dia la..sapa lagi kan...

manggis

durian
mangga

Bukan setakat bawa buah tp siap bawa lauk pauk lagi makan kat rumah saya..saya just masak nasik jer...heheheh...tgk betapa sayangnya ayah dan mak kat anak2nya....

2 ulasan:

MrS ShaHriL berkata...

biasa le tu kak...mak ayh diba pun cm tu gak...anyway, diba follow akak...

myaishahhafiz berkata...

beruntungnyer awak kan,
saya tak dpt nak merasa semua tu.
sb mak ngan ayah saya dah lama meninggal dunia.
jgn kata nak tgk cucu, majlis kawin kamipun dia tak sempat tgk