21 Mei 2010

~BalQis Nak Dapat Adik~

Salam Jumaat semua...

Selamat bercuti kepada yg bercuti seperti saya dan selamat bekerja bagi yang bekerja...hehhehee....

sebenarnya nak suruh korang tengok kelaku dak BalQis nie...patut la diam jer rupanya-rupanya dok gigit ibu jari kaki dia...apa makna ni yer....haaa....org dolu2 ckp nak adik....hehehehe.....tak caya lah saya...sebenarnya balqis ni gatal gusi takde menda nak masukkan dalam mulut di ambil kakinya pulak...ishhhhh3....ibu pun apa lagi cpt2 ambil enset dan tangkap...suruh dia buat banyak2 kali lagi...balqis pun mcm paham ikut jer...hahahahahah kelakar la awak dik oiiii...

tgk tu pulun sungguh





cuaca panas sangat tu yg pakai pempers jer...tercekci sikit


p/s : sila abaikan cadar yg selerak tu

12 ulasan:

ch@ berkata...

hahaha...sama je ngn oni. suka main kaki sendiri, suka geget kaki sendiri. balQis dah mkn nasik ke Hanim?

Ibu Kimie & Balqis berkata...

hai Ch@...bagi nasi moi...nasik biasa lom lagi..tp makanan lain semua dia bedal..hahahha...oooo..oni pun suka geget juga yer...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

hahaha
baik la ko tunaikan hajat si balqis tu
ekekekeke

Ibu Kimie & Balqis berkata...

Tinie ~ ooohhhh tidak..tak sanggup lagi...masih terasa lagi 'kesakitan' itu....huhuhu

Asmahani.A @ AA berkata...

Jeng..jeng..jeng.. kadang2 cakap orang tua ni ada betulnya tau.

Ibu Kimie & Balqis berkata...

asmahani ~ yer..kdg2 ada betulnyer...tima kasih datang sini

kain_sari berkata...

baby tu lapar kot kakak..;p
tu pasal sampai nak isap kaki...hehe

Ibu Kimie & Balqis berkata...

kain sari ~ gamaknyer la kot kan...maknyer sibuk berblog je....hehehe

emaduel berkata...

memang betul la ek kalo baby gigit jari kaki tanda nak ader baby lagi?ingatkan mitos je..hehe

emaduel berkata...

memang betul la ek kalo baby gigit jari kaki tanda nak ader baby lagi?ingatkan mitos je..hehe

Ibu Kimie & Balqis berkata...

emaduel ~ mungkin kot tp dak balQis ni gatal gusi....tu yg tergeget sampai kaki tu..

ch@ berkata...

bagi dia mkn biskut milna tu, cpt cair dlm mulut. oni suka prisa oren. sekeping kalo hbs dah kyg :D