14 April 2010

Perjalanan ke KL

Pagi Sabtu tu kami bertolak dalam kul 8.00 pagi cam tu......ingat nak bertolak dalam kul 5 pagi tapi tak jadi sbb ngantuk...heheheh

otw tu ada la jumpa geng-geng penyokong kedah... cuba tgk keta nie...punya la nak tunjukkan semangat sokong kedah..depa berani taruk kayu n ikat bendera letak kat tingkap..klu kayu tu patah cam ner..kan ker bahaya tu...kami follow jer depa nie..




pastu budak ni pulak..tak tahu la mat rempit ker apa..tp mmg laju dia bawa..140km...saya pun naik seriau...asyik impit kami jer..dah la dok line tengah...


pastu jumpa eksiden.....remuk teruk keta nie..

4 ulasan:

.:fyzz:. berkata...

ooo kak anim pi tgk bola yer...tp kita kalah penalti..alahai sayangnya..skit je lagi julang piala FA...

Ibu Kimie & Balqis berkata...

tu la fiza...sanggup p nak sokong kedah nie...bawa anak2 sekali..dgn jalan jauh..naik tangga tinggi pulak tu...penat ooo..last2 kalah...sedih tul..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

mak ai bawa 140km/jam mau tak eksiden
lost control la tu. org tu ok tak?

Ibu Kimie & Balqis berkata...

Tinie~ tak tahu la..teruk kot pasal keta pun dah remuk teruk kan...masa saya sampai tinggal keta jer...