06 April 2009

Tiada kesempatan

Malam ni cadang2 tu nak celebrate besday abah...memandangkan keta belum siap so kena postpond dululah.
Keta rosak sebab adik ipar pinjam, nasib tak baik dia pi hentam tiang lampu pulak...habis bonet dan bumper kemek..aduhhh...sabar je kami...nak marah pun tak guna sebab tiang tu memang tak nampak kelar hitam..masa kejadian tu pulak malam...

Sebenarnya tu kali kedua, yang pertama dulu AK (ganti nama bagi suami) pernah langgar tempat yang sama juga so dia pun tak leh nak kata apa lah..

Klu ikutkan ari ni siap tapi tadi pergi tengok cina tu cakap ari selasa pulak..pagi2 datang keja merempitlah..pastu time balik petang je asyik hujan..nasib baik ada kakak yang rumah dia sehala dengan rumah saya so saya tumpang dia lah..Memang selalu tumpang dia pun klu AK tak dapat ambil saya.

2 ulasan:

PuteriSatu berkata...

thanks sudi ke blog akak...selamat berblog....

Ibu Kimie berkata...

sama-sama kak