25 Ogos 2012

Di Hari Raya

Assalamualaikum,

Sambutan raya kami seperti tahun2 sudah juga, biasa saja....tema tahun ni biru.

dah ready nak p beraya

mood baik boleh bergambar dgn abg

ondaway ke rumah mentua

gambar raya kami dalam keta jer...terlupa nak snap bersembang punya pasal

Sebenarnya baju raya saya sedondon dengan Balqis tapi sedihnya tak sempat siap cuma saya suruh adik tailor tu siapkan baju Balqis jer sebab susah nak cari baju saiz dia...bolat sgt...tu pun pagi2 raya baru sempat ambil...nasib baik ok...Baju saya tu malam raya baru beli sekali dengan tudung, lepas habis berniaga.  mujur ada selai lagi saiz M...kalau tidak haru biru nak mencari sebab malam raya memang jem gile kat jitra tambah2 kat depan yawata....baju abg kimie beli awal..abah punya 2 tahun lepas.


Dari rumah mentua kami semua ke rumah kak ipar yang sulung....makan, sembang, makan sembang, pukul 6 ptg baru bertolak ke rumah mak saya...mujur adik saya yg baru kawin aritu pun balik lewat juga...jadinya malam tu penuh la umah mak saya...semua anak menantu cucu balik tido sana.

Sebab tu saya tak kisah kalau tiap2 pagi raya umah mentua dulu sbb malam hari raya boleh tido umah mak saya...lama sikit....hehheheh...



Tiada ulasan: