21 Julai 2011

Ladang Teh

Assalamulaikum

Yesss..akhirnya dapat juga saya jejakkan kaki ke sini..tapi sebelum sampai sini blank2 juga sebab masing2 dah lama tak datang so jalan mmg tak ingat langsung, saya lagi la double tribble blank...hahhaaha last2 beli map...senang atur plan..

Rupanya2 jln nak balik ikut simpang pulai...

okey..jom layan gedik kami bergambar di tengah panas terik....





best sangat....lepas puas bergambar kami pun meneruskan perjalanan....tapi masih tak balik kedah lagi..last minit plan melencong ke lain pulak...agak2 korang kami ke mana?


4 ulasan:

ïêmå å¢klê§ berkata...

curi la daun teh 2..
buat kt umah,...
huhu

Hanim berkata...

a'aa kan..lupa lak nak curi sikit....hahaha

.:fyzz:. berkata...

yer la akak anim pi mana..ce cite ce citer..tp nak habaq la..tp malu nk gitau..tp habaq gak la..seumur fiza 30 thn..tk penah pi cameroon tau..huhuhu..bila la nk leh pi nih..:P)

Hanim berkata...

Fiza..k.anim pun ni kali kedua...klu takder keja kat KL jgn harap ler nak p saja2...belanja banyak...

nak tahu p mana..TUNGGUUUUU.....