14 Oktober 2010

Selesai sudah urusan itu

Salam...

Entry di bawah saya bagitau saya p Putrajaya kan..ya...akhirnya selesai juga urusan di sana...

Sebenarnya saya ke sana untuk lapor diri di Kementerian Kesihatan kat blok E7..saya minta tukar suka sama suka...ke hospital Sultanah Bahiyah...sebelah rumah ajer...tp boss minta saya tangguh dulu sampai 24hb nie..so 25hb baru saya akan ke ofis baru...
Ni merupakan pertukaran kali kelima...dah 5 ofis saya bertukar2 yer dan dah 11 tahun berkhidmat dengan kerajaan...dulu kat putrajaya jugalah tempat saya mencari rezeki..pernah kerja kat Blok D dan E....
sebelum balik mengabdikan kenangan
first time masuk Kementerian Kesihatan

7 ulasan:

cha berkata...

comelnya kakHanim, adik kita belajar di Poli Sultanah Bahiyah ;) Kulim kan kak?

Hanim berkata...

TQ puji akak :)
a'aa Cha Poli Sultanah Bahiyah kat Kulim...akak hospital Sultanah Bahiyah kat alor setar....

memorisusuanku berkata...

anim

dekat jerk opis/hospital anim dgn rmh kakak ipar saya kat tmn satria sebelah hospital tu:)

.:fyzz:. berkata...

hi kak anim..selamat bertukar..akak tau tak huby fiza pun kementerian kesihatan gak..tp kt Pejbat kesihatan KUlim..(Unit Pembangunan)
tuh la nak tukaq susah kan..huby fiza baru ja masuk gomen bulan 1 2010..
wah syoik la dekat ja ngan umah nnti..

Hanim berkata...

ya ka Fiza...ok la tu...at least masuk gomen juga...abih tu dia dok berulang ka tiap2 hari..jauh tu p kulim...syiok sikit ja kot...hosp. keja bnyk

.:fyzz:. berkata...

kak..dia berulang balik weekend ja la..dok sana..kalau hari2 ..mmg jauh sngt la..emm kat HSB tak dak PA lagi kan akak..ke camner tuh?

Hanim berkata...

fiza...kalau berulang hari2 parak lah duit minyak semua...akak tukar suka sama suka dgn PA HSB...