08 Julai 2010

~BalQis & Anak Patung~

Salam,

Aksi BalQis bersama bear...


anak patung pulak

setakat ni baru dua jer saya belikan anak patung/bear dekat BalQis...dia jarang sangat nak main pun..tunggu dia besar dan minta sendiri baru belikan...sekarang ni bagikan menan abg kimie yang melambak2 tu utk dia dulu ..mainlah menan budak lelaki..hehehhe....tapi jenis dia main kejap2 jer...cepat bosan...


nampak mcm dah besar

abg kimie yang suka ngusik adik...
tak boleh si adik duduk senang mesti datang kacau...

2 ulasan:

FAIZA AMIR 2001 berkata...

alahaiii comeinya dia......geram nak kiss2 gomoi2 dia :):)

Hanim berkata...

Faiza ~ heheheh...takper ibu tolong gomolkan...