10 Mei 2010

~Hentam Sajalah~

Salam..


Dah tak der idea nak cerita...tempek gambar anak2 je la...gambar ibu segan la...



Balqis tgh tgk TV.....panggil buat tak layan jer..khusyuk bebenor...


nie nak senyum ke nak nangis nie...

Ni lak abg kimie kat sekolah..manja tau nak kena antar sampai depan kelas hari2..

~Sekian~

5 ulasan:

.:fyzz:. berkata...

balqis dh besar dh kan..dh baper bulan dh masuk bulan nih akak?

alo manjanya abang..dier tadika kat ner akak?

sufiya masa mula2 kena la hantr kt kelas..skang tak pyh dh..hantar kt pagar sekul je..:)

Ibu Kimie & Balqis berkata...

nampak besaq kan gambaq tu..nak masuk 9 bln dah..dah pandai berdiri sendiri..tak lama lagi leh jln la tuh..

Abg kimie pra sekolah tmn awana..dekat hospital..

bagiuh kak pia...dah pandai berdikari..abg kimie mmg manja sbb sebelum ni sorang2 tu yg manja terlebih..tak antaq satg dia tak mau p pulak..terpaksa la akak antar sampai dalam...ish3..penat...

ch@ berkata...

mcm dah bsr je balQis tu...dah jln ke dia?

Ibu Kimie & Balqis berkata...

hai Ch@...BalQis tak leh jalan lagi...heheheh

♥Azie♥ berkata...

ala tomei balqis...kiut