09 Mei 2010

~Arghhhh...KeNaPa MeSti AKu~

Salam....

Awat la mata ni berat sangat nak buka nie...rasa macam ada benda berat kat atas mata nie....jgn la macam ni...saya nak blogwalking pun susah...huhuhu...Ha!!!! saya ada idea...nak pi basuh muka sat yer...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Arggghhhhh....lega rasa...dah basuh muka baru segaq sikit mata nie...nak tahu saya basuh muka dengan apa...sila skroll down lagi...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ha dengan sabun ni lah...SABUN TAHAN MENGANTUK... heheheheh Meh kita baca tentang sabun nie...

Fungsi Sabun karbon Aqura

1. Mencerahkan kulit dengan lembut
2. Menghilangkan kegatalan dan bau badan

3. Menyegarkan untuk jangka masa panjang

4. Menhilangkan jerawat
5. Melambatkan proses penuaan

6. Pencuci bebas klorin

7. Mampu menghilangkan ekzema

8. Anti keradangan

9. membunuh kuman


Bilakah patut memakai sabun ini?

1. sebelum memulakan perjalanan jauh
2. sebelum menghadiri mesyuarat atau kuliah panjang

3. sebelum memulakan projek yang memerlukan anda memberi perhatian penuh

4. selepas makan tengahari yang mengenyangkan

5. sebelum memulakan kerja syif malam

6. sebelum pergi ke sekolah, kolej atau universiti

7. sebelum mengulangkaji peperiksaan

8. sebelum nak memulakan aktiviti berblog @ blogwalking (Yg ni saya tambah) hehehehe


hanya 2 minit untuk tahan mengantuk:

1. Buka gelang dan jam tangan anda
2. Basahkan muka dan lengan. Gosok Sabun Aqura sehingga berbuih

3. sapukan buih sabun ke muka dan lengan dan biarkan selama 2 minit
4. Bilas sabun dengan rata


AMARAN

Kesan Sabun karbon mungkin berlainan bagi setiap individu. Jgn gunakan sabun ini sebagai ubat tahan tidur. Tubuh manusia memerlukan purata 8 jam sehari untuk tidur bagi menggantikan sel-sel badan. Badab yang berehat kurang dari 8 jam sehari akan hilang tumpuan dan kemampuan. Jika masalah tidur masih berterusan, anda dinasihatkan berjumpa dengan doktor..

korang boleh try sabun nie...murah jerkkk..boleh di merata-rata tmpt dah .....k.....

5 ulasan:

MrS ShaHriL berkata...

diba pki xmau le akak...pki2 trus ngantok...xsesuai utk diba...nk buat asemen pun ssh...ehhehe...

Ibu Kimie & Balqis berkata...

oohhh..ya ka...mungkin mula2 kot...masih mencari keserasian...hehehhe..memandai jer akak nie..akak pun baru pakai 2 3 kali...ngantuk gak...hehhehe

.:fyzz:. berkata...

yer ke..wow menarik nih..fiza skang nih hadapi sindrom mengantuk yg amat sangt...pembawakan masa mengandung kot..huhuhu,,, kat watson, kt guardian ada tak akak?

Ibu Kimie & Balqis berkata...

ok juga...fizakan nak study, buat assignment segala bagai kan...boleh la try...kat watson..guardian k.anim tak pasti la...klu nak kak boleh tlg belikan...

IbuHanna berkata...

wow! menarik..tp x penah jumpa pun kat sini..