21 April 2010

~kerna kau jiwa ku kacau~

Salam semua..

gambar dari google

waduh..waduh...sedapnyer..


Ya Allah..dah tak mampu lagi rasanya saya menahan diri.....laksa adalah salah satu makanan kegemaran saya......tapi saya masih berpantang untuk tidak makan laksa selama setahun. Sekarang baru 8 bulan...klu saya langgar pantang saya sendiri boleh tak..tak tahan dah nie...

risikonya saya kena tanggung sendiri ler nanti...

10 ulasan:

~anna&anuar~ berkata...

sabo2... dah x lame 4 bulan... pejam celik je... hehe... bsbr ye.

Ibu Kimie & Balqis berkata...

anna ~ kdg2 dtg angin tak sabo juga..hehehehe....tima kasih datang blog saya...

elly @ suely berkata...

salam singgah hanim...
knp eh ngan laksa tu? knp mst pantang smpai 1 tahun?

Ibu Kimie & Balqis berkata...

Elly @ Suely ~ laksa tu tak de salah ape pun cuma saya ni baru bersalin, laksa ni bahaya sikit klu mkn nnt urat semua sakit n kembang..kiranya cam tuh lahh...masa anak first dulu setahun so yg ni pun setahun jaga ler..hhehehe

SuriYati berkata...

hehe..sabar je ade 4 bulan lg...tp jgn jeles sy dh abis pantang dah...tp belum masak2 lg laksa...sbb beli kt kedai tk sama mcm laksa org utara buat sendiri..hehe

SuriYati berkata...

hehe..sabar je ade 4 bulan lg...tp jgn jeles sy dh abis pantang dah...tp belum masak2 lg laksa...sbb beli kt kedai tk sama mcm laksa org utara buat sendiri..hehe

Echa berkata...

ishhh.. masuk masuk je gambar makanan.. laksa kan.. nampak sedap sangat.. mana nak dapat sama camtu???

Ibu Kimie & Balqis berkata...

Echa ~ tu la kan..tgk pun dah sedap..lom makan lagi...akak kepingin bangat dah nie...

ACHNA SHAFIQO berkata...

faveret ku laksa.. hihi

Ibu Kimie & Balqis berkata...

SuriYati ~ best r awak dah abis pantang...sabor jer la saya nie...mmg pun beli tak sama dgn buat sendiri..ikan kurang la...terlebih masin la..tawar la..kuah ceroi la...mcm lagi lah...

ACHNA SHAFIQO ~ feberet saya juga...heheheh