18 Mac 2010

~dari Kawan lama~

Salam Ceria...



Saya dapat surviner ni dah lama dalam bulan satu ritu tp tak sempat nak tempek sini.. Pemberian daripada kak Syikin dari ofis pertama saya...dulu saya rajin tolong dia dan pada tahun ni kami dipertemukan semula di sini melalui kak ti yang juga pernah berkerja satu ofis dengan saya iaitu ofis saya yang kedua (Faham ke tak ni?). depa ni berlainan ofis tp kak ti ni dok tumpang keta kak syikin so dari situlah kami dapat jumpa kembali..... yang dgn kak salawati ni berjumpa di cafe ofis...bayangkan terpisah lebih kurang 5 tahun...lama tu kan? Motif disini kita akan ramai kawan klu kita bekerja di banyak tempat...

2 ulasan:

♥Azie♥ berkata...

dapat adiyah...syoknyer

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

keychain tu macam ada 2. apa kata bagi aku satu?
hahahahaha


salam menyinggah :)