05 Februari 2010

Majlis Perpisahan My Boss


Sebenarnya majlis perpisahan ni berlangsung dah lama...bulan lepas tapi lambat publish sbb tak der gambar..kami celebrate kat Menara Alor Setar. Ni kali kedua saya naik Menara ni...first dulu masa tahun 2006 kot klu tak silap sambut hari setiausaha bersama Mawi yang di sponsor oleh Telekom... Tema majlis ni adalah baju korporat jabatan..see semua berkaler oren...

Boss saya kena tukar ke Negeri Sembilan dan boss yang Negeri Sembilan tu datang Kedah...boss saya ni merupakan boss yang ketiga..sepanjang saya jadi PA semua boss saya adalah perempuan...so saya tak der pengalaman dengan boss lelaki...yang baru ni perempuan juga.. tak kisah lah kan lelaki ker perempuan ker janji senang berurusan dan tak banyak songeh... Ni antara gambar-gambar pada hari kejadian

Zu, Me n Siti


My boss bertudung putih baju coklat bersama pegawai

Tiada ulasan: