11 Februari 2010

Giveaway Sempoi Oya 2010

Lets joint


syarat2:
  1. mcm biasa kalau nak join wajib jd follower AKU coz hanya follower je yang layak okies...
  2. sunat follower BLOG CONTEST aku
  3. hehehe korang addlah blog aku yang cun ni kat blog korang
  4. letak banner kat mane ko nak letak
  5. buat sikit entry sal giveway ni...(simpe dah lera)
  6. then korang list post entry yang korang buat kat http://oya-contest.blogspot.com/2009/11/perserta-giveway-aku.html (klik okies)
  7. siap...
so ni dia senarai hadiah giveway aku nak kasi.. jgn marah ek sempoi but nice.... hahahaha

Hadiah-hadiahnya menarik..semoga saya akan menjadi orang yang bertuah sempena besday abang kimi iaitu pada 11 Feb yang ke 6 dan Anniversary pertunangan saya pada 14 Feb...yang ke 7

1 ulasan:

oYa berkata...

salam...dah diterjah bereh..moga2 ada rezeki ek...hehehehe

mekasih join..tggu keputusannya tak lama je lg ni ...