17 Februari 2010

Contests Special Giveaway

Hai...

Ok...now saya nak joint contest ni
Sila klik pic untuk maklumat lanjut
ini gambar yg saya pertaruhkan

Nama anak : Izzara Balqis
Umur : 6 bulan

Kenapa baby Balqis patut menang CD ini kerana baby Balqis mmg suka memakainya dan baby Balqis akan kelihatan lebih ceria, riang dan comel dari biasa apabila memakai CD yang beraneka color ....tentu saja ia cantik ...menarik...tertarik....lihat saja gambar di atas... baju pink....CD pun pink..
Selain itu ia bukan saja dapat menjimatkan wang malah ia juga dapat menyelamatkan bumi dan masra alam....bak kata pepatah..anak riang..ibu suka..abah senang hati..

FYI Whizchini shoppe ni menjual pelbagai jenis CD, Cloth Pads, CD Accessories dan pakaian kanak2. Sebenarnya saya begitu tertarik dgn cloth pads...rasa-rasa mcm nak try lagi pun penganjur dok area Alor Star juga so senang saya nak dapatkan info...boleh terjah terus...

Harapan saya moga baby Balqis akan menang contes ni dan dapat tambah lagi koleksi CD yang sedia ada..hehehehe..

3 ulasan:

IbuHanna berkata...

salam, Hanim. weih, syok ar dh dpt sepasang. dh besar si balqis eh. brapa bolan??

~izza/ibu Hanna~

IbuHanna berkata...

Nim, ni url blog aku. nti add ehh..http://mymumblingdiary.blogspot.com

Hanim berkata...

Izza ~ balqis dah 6 bulan...
k nnt sy add..dah torai ari tu tp x leh nak link...