07 Januari 2010

ReZeKi Awal TaHuN

Selamat Tahun Baru Semua..


Semoga tahun 2010 ini akan lebih bermakna dalam hidup kita semua..



Sebagai permulaan..seperti mana yang kita semua tahu..Semua PA-PA yang mempunyai diploma telah di naik gred ke N27... Alhamdulillah...penantian yang telah lama di tunggu-tunggu akhirnya terlaksana juga...rezeki anak-anak....
Tahniah kepada Semua PA-PA yang terlibat..


Saya cuti start 1hb - 5hb menguruskan barang2 sekolah abg Kimie....tahun ni Abg Kimie masuk Pra Sekolah di Sek. Keb. Taman Awana...hari-hari pertama persekolahan saya kena tunggu juga sbb dia tak biasa..nangis juga dia..anak manja la katakan....Sekolah ni sekolah baru jadi pelajar dia pun tak ramai..dalam 220 orang jer...tiap-tiap darjah ada satu kelas jer...mungkin tahun depan sekolah ni akan penuh sepenuhnya...

2 ulasan:

.:fyzz:. berkata...

yer rezeki kita dpt naik gred 27 syukur alhamdulilah kan akak..
oo abng kimie dh msuk pra yer..sekolah baru kot taman awana tuh...moga abng kimie dpt sesuaikan diri..sufiya pun masuk tadika AnNajjah dh..besar dh kan anak2 kita..suka tgk balqis gebu ..montek ..comey lote..

Ibu Kimie & Balqis berkata...

tu la..alhamdulillah... a'aa sekolah baru tu..student pun tak ramai lagi..pagi2 tak sesak sgt cuma jalan besaq ja yg jem... Kak anim tau An Najjah tu kat simpang yg nak p jln Dato' kumbar tu kan? ada jg kwn2 antar anak depa p situ... ank2 dah sekolah..maknanya kita pun makin meningkat usia...