26 Disember 2009

Cherating - Kuala Terengganu

Hari ketiga (20/12/2009)

Lebih kurang dalam kul 12 tgh kami bertolak dari Cherating ke K. Terengganu..singgah makan sambil berkelah kat tepi pantai...sini pun angin kuat dan ombak besar2...

Sampai K.Tengganu pun petang.....lepas check in kat hotel kami pusing-pusing KT & p melawat Masjid Kristal....cantik betul masjid tu..akhirnya berjaya juga IBU menjejakkan kaki kat dalam masjid tu..cuma yang ibu terkilan SGT sbb dorang tak pergi kat Tamadun Islam tu...tingin sangat2 nak masuk tgk....tak palah nnt ibu datang lagi...just kami jer....senang nak jalan p mana-mana ....dah penat berjalan keliling masjid kami p makan kat Dataran Shahbandar pulak sambil tgk2 barang yang dijual......

Malam tak kuar mana just dok kat dalam bilik hotel jer sbb Abg Kimie & Balqis dah tido...yang lain-lain kuar g makan...ibu makan tapau jer...

2 ulasan:

Miela77 berkata...

salam hanim..wa x sempat nak pos ur hadiah...tetiba stok wet bag stuck.. tgh cr supplier br nie..t da dpt k.iela pos eh..meh join contest baruku..n istimewanya leh dpt beli cd ngan rege yang menarik...

Ibu Kimie & Balqis berkata...

tak per kak..bila-bila masa pun boleh...hehehhe...