23 Disember 2009

CuTi-CuTi MaLaYsiA - KL

Salam semua..

Lama betul saya tak up date kan...buzy ler...boss kasi kerja banyak...
Ok la..meh nak bagi tau sikit... baru2 ni, start 18hb - 22 hb lepas saya sefamily ikut FIL n MIL p cuti-cuti Malaysia..

Sebenarnya kami ke KL tuk p kenduri kawin anak sepupu belah suami. Dah orang ajak saya pun ikut lah..sumer di tanggung beres oleh FIL dan abg ipar a.k.a biras saya..ni pun last minit ikut sbb cuti saya dah tinggal ujung2 jer...fikir-fikir balik ikut je lah..pergi konvoi2 ni syok jugak... Gerak dari rumah FIL dalam kul 8 pagi..terus p KL.. singgah Tol Juru dulu amik adik ipar yg tggal kat Penang..then terus ke KL...menginap kat KL satu malam..

19hb baru kami pergi rumah kenduri..kat Wangsa Maju...kiranya kami ni tetamu yang awal sampai... bukan apa..senang time makan rileks jer sbb orang tak ramai lagi...pastu dalam kul 1.00 ptg dah gerak ke Pahang pulak....tak pergi jalan2 manapun kat KL...

p/s: Gambar nnt saya upload yer..ada kat adik ipar...



Tiada ulasan: