12 Oktober 2009

My Baby....My Doter...

Ha....mesti korang semua nak tengok gambar anak saya kan... Nama pun tak bagi tau lagi...saspen jerkkk.. ni saya tempek la sikit gambar dia...buat tatapan korang.... Sekarang ni syok jer main dengan dia sebab dia dah pandai gelak...so sweet....tambah2 ada lesung pipit belah kanan.. cam abah dia... abang kimie tak dak ikut ibu dia la tu....




Abang Kimie yang sentiasa melekat dengan adik dia.. pantang orang sentuh mesti dia marah..takut adik dia sakit.. pastu klu nak tangkap gambar adik dia sorang2 pun marah juga.. tak bagi..kena ada dia juga...jeles la tu..

My baby....My doter

......IZZARA BALQIS.....

2 ulasan:

.:fyzz:. berkata...

balqis..sedapnya nama..n orgnya tersagtla comey n bulat..hehe.so sweet ..moga balqis mnjdi anak yg solehah..

Ibu Kimie & Balqis berkata...

InsyaAllah...Amin