01 Oktober 2009

kini kembali

Ini gambar hari pertama..masih kat spital...

Hai...

bertemu kembali kita..pertama sekali saya nak ucapkan selamat hari raya kepada semua kawan-kawan..Maaf sekiranya ada salah dan silap sepanjang kita berhubung antara satu sama lain....

Hari ni saya masih cuti bersalin..dah hari ke 50... 12hb ni saya start keja....

Untuk pengetahuan semua saya bersalin pada 13 Ogos 2009..lewat 2 hari dari due....

Bersalin kali ni rasa amat perit dan susah sangat...bila saya dah masuk kerja nanti InsyaAllah saya akan cerita lebih detail....

Alhamdullillah..walau apa pun saya selamat melahirkan bayi perempuan...dah cukup sepasang....

4 ulasan:

komuniti kita berkata...

tahniah..........

MissSecretary berkata...

tahniah hanim...

.:fyzz:. berkata...

kak hanim ..comeynya bb.nama apa..debok je..nnti citer la pengalaman 2nd baby yer..sonok la abang dpt adik baru...btw tahniah

Ibu Kimie berkata...

Tima kasih cikgu dan Nor..

Fiza > thanks.. insyaallah tapi tak janji la nak citer pengalaman tu.....
tgk dulu keadaan macam mana yer..