17 Oktober 2009

Hadiah dan Sumbangan

Saya ni kejap up date kejap dak..orang lain hari-hari ada entry baru..tak kisahlah kan.... saya tahu blog saya tak ramai orang datang...


Pada bulan puasa lepas kat masjid kg saya ada buat majlis berbuka puasa.. dan adalah sumbangan yang akan di bagi. Sumbangan tu daripada bekas MB Kedah iaitu Dato' Mahadhir Khalid..dia kan ADUN Padang Terap.. ...so nama saya terselit sekali..memandangkan saya masih dalam pantang..so mak saya yang pergi ngambikan... dapat la sekampit beras 5kg, kain batik selai dan duit RM70.00. Ok la tu kan sapa nak bagi.... rezeki anak-anak....

Ni pulak hadiah yang dapat tuk Balqis...

dari Makcik Fizah & Pakcik Wari

dari Pak Long Midie & Mak Long Ina







dari ofis saya

2 ulasan:

komuniti kita berkata...

Masa pantang dok lubok ka?

Hanim berkata...

yup...pantang kat Lubuk....