24 April 2009

Pecah Rekod

Hari ni hari Jumaat (tetapi apsal tarikh kat atas tu tarikh semalam?)
sesuatu yang luar biasa telah berlaku..

apa yekk... ha!!! hari ni saya datang ofis. Nak kena buat minit mesyuarat sebab HQ nak segera...Ni salah pegawai tu la tak maklum awal..sakit tul hati saya. (Marah pegawai tu pulak padahal awal2 tak nak siapkan..hehehe)

Semalam kakak saya call, maklumkan yang ayah saya demam cingukunya (betul ke ejaan)...bahaya tu... lemah betul saya dengar..saya dah plan nak mai ofis...selepas berbincang dengan AK..so saya datang keja dulu...pas tu baru balik tgk ayah...harap-harap ayah saya ok.

Sejak setahun saya kat pejabat baru ni, ni la first time saya datang keja waktu cuti. Klu kat pejabat2 lama dulu selalu saya buat OT tambah2 masa bujang dulu tiap2 minggu buat OT.

1 ulasan:

.:fyzz:. berkata...

hi kak hanim...baru la ada kesempatan nak say hi kat akak..maklumlah fiza skang nih amat lah bizi..camner skagn ..dh kurang dh ke alahan...sweet je blog akak nih tau...suka tengk..